maandag 27 mei 2013

We're gonna party like it's my birthday..

Vandaag mijn verjaardag, 33 jaar alweer..
Vanochtend kreeg ik heel lief van mijn mannen een ontbijt op bed met een mooie kaart en een cadeautje. Erg lief hoe ze dan naast je bed staan, volgens Damian ben ik nu 13 :-)


Vandaag staat shoppen op de planning maar door Memorial Weekend is het maar afwachten hoe druk het overal zal zijn.
We gaan eerst naar de Premium Outlets op de International Drive, de weg erheen is erg druk, we rijden de 192 al gelijk met file op dus dat belooft wat..
Richting de International is het eigenlijk alleen maar druk geweest en langzaamrijdend verkeer. Maar we hebben tijd zat gelukkig.

Daar aangekomen is het dus rondrijden voor een plekje want het is vol..erg vol.
Mensen hebben hun auto's gewoon in het gras gezet of op plekken die vragen om problemen. (later zagen we mensen dus tobben die klemwaren gezet, en zelfs mensen die schade hebben gereden om eruit te komen)
Net toen Daan weer weg wilde rijden zag ik een auto zijn achteruitlichten..wat en geluk nog geen 5 minuten naar een plekje gezocht.

Het was inmiddels half 12 en het shoppen kon beginnen, kan hier een heel verhaal neerzetten over welke winkels we allemaal geweest zijn maar dat lijkt me nou niet echt interessant :-) . Kan je wel zeggen dat de dollars aardig rolden. We komen dus na een paar uur met aardig wat tasjes naar buiten.
Wat wel leuk was dat we bij Children's Place wel erg veel korting kregen. Je kreeg nu ivm Memorial Day 30% korting op alles. Ik had nog kortingsbonnen maar op die bonnen stond niet geldig met andere kortingen oid. Toch geprobeerd en wat bleek, ik kreeg nog eens 20% extra! Ik hoefde haast niks te betalen wat een mazzel weer.



We wilden zeker deze vakantie nog een keer naar Macy's, ook 1 van mijn favorieten. En voor Daan wilde we nog even naar Abercrombie & Fitch.
We waren nog nooit bij Mall at Millenia geweest en laten beide winkels daar nou zitten..dus op naar deze Mall.
Daar was het helemaal niet zo druk en hadden zo een plekje voor de deur bij Macy's. We hoefden maar 2 winkels dus dachten dat we er zo weer uit waren...niet dus,later meer hierover.



Moet zeggen dat het een hele mooie mall is zeg, erg netjes en schoon.
Damian zat al even te 'zeuren' om drinken dus dat hebben we eerst even gehaald.
Daarna gelijk doorgelopen naar Abercrombie en Daan en ik hebben allebei wat shirtjes gekocht daar.
Damian wilde nog even op de foto en ging precies bij een halfnaakt potret van een man staan. De vrouw naast me moest er erg om lachen dat hij precies dat plekje uitkoos om op te foto te gaan :-)



Toen werd het toch echt wel tijd voor Macy's, Daan vind zulke grote winkels maar niks omdat je er altijd zo lang instaat..tenminste met mij wel. Maar goed moet nu toch voor 4 personen winkelen.
Bij Macy's gingen we eerst voor Daan kijken en die is toch wel aardig geslaagd.
Er waren ook flinke kortingen. Daan had een broek in zijn handen die 99 dollar kostte en uiteindelijk nog maar 35 dus toch niet verkeerd. Zelfs de verkoper vond het een hele goeie deal voor zo'n merk.
De verkoper Gino was al eerder naar ons toegekomen omdat er een actie is, denk ivm Memorial Weekend, dat als je $3 dollar zou doneren dat je dan nog eens 15 tot 20% korting zou krijgen. Dat klinkt toch wel erg interessant dacht ik zo.

Na de heren afdeling gingen we naar level 2 voor de vrouwen. De vrouwen hebben een hele eigen afdeling met kleding. Daan vind het altijd zo oneerlijk zegt hij dan, maar als ik dan terugzeg dat ze geen hele afdeling aan mannen gaan spenderen die liever toch niet gaan winkelen en vlug alles pakken wat ze nodig hebben, geeft hij me toch wel weer gelijk haha!
Bij de vrouwen zag ik niet erg veel bijzonders, normaal zie ik altijd wel leuke dingen bij Guess of DKNY maar bij deze merken zag ik dus helemaal niks. Het enige waar ik goed bij kon slagen was bij INC. Ook daar kregen we weer flinke kortingen. Omdat de kinderen het toch aardig zat aan het worden waren en we nog niet gegeten hadden liepen we vlug door naar level 3 voor de kinderafdeling.
Daar aangekomen zagen we haast geen kleding voor Jayden, dat vond ik wel erg jammer want voor Damian daarentegen zag ik volop kleding, af en toe kwam ik een maatje 2t tegen dus die ging gelijk mee natuurlijk.
Er lagen Ralph Lauren en Tommy shirtjes afgeprijsd voor 9,75 kreeg er nog korting bovenop en kwam uit om $7,80 voor een Tommy Shirtje!! Wat een prijzen, zo leuk winkelen. Hier wordt ik nou vrolijk van :-)
Na alles gezien te hebben vlug naar beneden om af te rekenen en lekker te gaan eten..ja dat duurde toch allemaal wat langer.

Meneer Gino zelf was ook al niet 1 van de vlotste dus was al bijna een half uur bezig om de kleding van hangers te halen overal extra stickers voor de korting te plakken. Toen het afrekenen..de creditcard weigerde, heel vreemd want hij hoort het gewoon te doen. Dus wij naar de bank bellen, die persoon was er niet erg van gediend dat we midden in de nacht bellen, maar goed ze blocken hem ook midden in de nacht dus wij vonden het gewoon kunnen :-). Er bleek volgens hem geen blokkade op te zitten en dat Macy's hem blokkeerde, erg vaag maar goed, wij nog eens proberen. Maar meneer Gino was ondertussen andere mensen gaan helpen die ook nog eens problemen hadden met betalen pfff dat duurde ook nog eens dik een half uur. Na dat er iemand bij was gekomen om te helpen moest zij alles opnieuw scannen omdat de tijd was verstreken.
2e keer betalen lukte dus weer niet en liet ons zien wat zij in beeld kreeg, weer de bank gebeld maar hij was er totaal niet van gediend en we moesten maandag maar terugbellen. ( dat wordt dus echt nog even mailen naar de ING,want dit vond ik dus echt niet kunnen). Met wat telefoontjes van Macy's naar Mastercard en pogingen tot betalen hebben we uiteindelijk het geld maar gepind(ook van de CC, want daar deed hij wel wel gewoon). 1,5uur later stonden we eindelijk met onze spullen buiten.22.00 was het inmiddels, dus vlug naar de bedonnels (zoals Damian dat zegt). Even door de drive, ook dat ging dus niet even vlug want ook daar stonden 45 minuten in de rij! Wat een drukte overal zeg. Half 12 waren we eindelijk thuis en helemaal versleten..echt versleten. Gelijk maar even besloten dat we morgen dus echt niks gaan doen :-)

De kinderen hebben hun eten opgegeten en nog wat gedronken en daarna lekker naar bedje toe gegaan. Wij hebben nog even de spullen opgeruimd en wat dingen gepast. Bleek dat ik een verkeerde maat broek had gepakt XS, ja daar kom ik dus echt niet in hihi..dus van de week nog even terug naar GAP.
Daarna lekker ons bedje ingekropen en hopen dat we lekker uit kunnen slapen..


Tot morgen!

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en ondanks de drukte en de toestanden met de cc toch een hele geslaagde dag als ik al die tasjes zo zie!
    Morgen lekker een rust dag, veel plezier.
    Mvg, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd!! Je hebt een goede shopdag achter de rug welliswaar met wat vertraging......
    Have Fun!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Denk te laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een shopdag, hoe hou je de kids zo lang zoet?
    Bij mij lopen ze na een uur al te keten, tenzij het voor hen zelf is.
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook hier gaat het shoppen niet altijd met lachende gezichtjes hoor haha! Af en toe een speelgoedwinkel in of kinderkleding kijken dan is het weer goed..

      Bedankt voor de felicitaties!

      Verwijderen