woensdag 29 mei 2013

Een dagje niksen..

Vandaag is het echt een dagje niksen..

We zijn lekker blijven liggen tot een uurtje of half 10, heerlijk!
Lekker ontbeten en Damian zat vanaf het moment dat hij wakker werd al te vragen wanneer we gingen zwemmen...dus op naar de badkamer onze badkleding aan en lekker in de tuin in het zwembad.


We zien echt een wereld van verschil met Damian en Jayden zeg..Damian durfde echt nooit het water in, eigenlijk sinds vorig jaar pas dat hij durft en Jayden daar moeten we zo mee oppassen want die gaat gewoon via het trappetje in het zwembad of nog erger hij gaat gewoon via de zijkant, hij laat zijn eigen er gewoon inglijden. Dus we komen ogen tekort..
Het gebeurde zelfs zo dat we even naar Damian aan het kijken waren en vervolgens Jayden van het trappetje weg was gedreven en aan het drijven was, maar toen hij echt merkte dat hij niet meer kon staan, sloeg toch wel lichtelijke paniek bij hem toe :-)





Ook de hottub hoort er natuurlijk bij en hebben we ook nog even ingezeten, behalve Damian want die vond het allemaal te warm.
De zon kwam vandaag niet echt goed door en het was behoorlijk bewolkt, jammer want ik wilde nog wel even bijkleuren als de kids een dutje deden.
Dat ging hem dus niet worden helaas.
Na het zwemmen hebben we nog even buiten gesnackt en wat gedronken en rond een uur of half 2 werd het tijd voor een dutje.
Iedereen was nog steeds versleten van gisteren, ook wij dus we deden lekker mee met 'naptime' .
Ik moet zeggen dat deze vakantie toch best pittiger is hoor..We zijn nu immers wel met 2 kleine, toch wel drukke kids. Het is veel meer opletten, rondlopen, dragen. Normaal na een pretpark gingen we nog uitgebreid eten of shoppen, midgetgold noem maar op, maar nu haal ik een hele dag park bezoeken soms niet eens. Dan ben ik blij dat ik weer in de villa ben. En dat is voor Daan precies zo.
Dus ja we hadden dat dutje echt even nodig haha..HALF 5 werden we wakker!!

We hadden het blijkbaar nodig..we moesten echter nog naar de Walmart want Daan wilde bbq'en. Dus hop hop aankleden en richting de Walmart, maar aangezien de rest van de family er niet van houd en ze eigenlijk alleen grootverpakkingen hebben van al dat vlees hield het al gauw op en besloten we om lekker uit eten te gaan.

Het werd dit keer Logan's Roadhouse, ook weer een tip van het forum.
We konden bij aankomst weer direct aan tafel en Daan merkte al gelijk op dat het een rommel was met al die pindaschillen op de grond.. Ok dat was dus hier, ik had zoveel gelezen over restaurants maar dit was ik even vergeten. Ik wist dat je pinda's kon eten maar niet dat je de schillen op de grond kon gooien.
Wel leuk om te zien dat iedereen in die emmers zit te graaien..


Kijkend op de kaart wisten we echt niet wat we moesten nemen. We hebben er zeker een half uur over gedaan totdat we besloten hadden wat we nou gingen nemen.
En onze ogen waren groter als onze maag want we hadden veels te veel besteld.
Hij vroeg dus niet voor niks of we de appetizers nou als voorgerecht wilde..hihi



Ik wilde nachos maar de rest niet, dus ik kreeg een half portie ( zeiden ze, maar het leek alsof je er met 3 personen van kon eten) daarbij namen we nog een 'pick out of 3' wij kozen een schaal met chicken wings,chickentenders en onion...(weet even niet meer hoe het heet). We kregen het dus echt niet meer op want nog geen 10 min later kwam ons diner al. Gelukkig kregen we een box om de leftovers mee te nemen.
De kinderen hadden een kidsmeal en Daan en ik hadden de Baby Back Ribs (Daan een hele en ik een half portie) Daan kwam niet verder als een halve want hij had 2 sides erbij genomen(fries and sweet potatoes). Heel die tafel stond vol hihi.
Nadat we niks meer konden eten gingen we dus naar huis met 2 boxen eten die we over hadden :-)






Maar ook dit restaurant is toch wel weer een aanbeveling hoor, we hebben lekker gegeten. Al vond Daan Outback toch net wat beter, maar we hebben nog een paar restaurants te gaan..

Thuisgekomen hebben de kids nog even wat gedronken en zijn daarna lekker hun bedje ingegaan.
Ik heb nog even aan het blog gewerkt maar na 2 dagen bijgewerkt te hebben vielen me ogen haast dicht dus helaas ik loop dan weer wat achter.
Bedtijd weer voor ons..

Morgen staat Animal Kingdom op de planning maar het is dan Memorial Day en weten niet hoe het met de drukte staat. Dus mocht het absurd druk zijn dan gaan we dus gewoon lekker naar het huisje..

1 opmerking:

  1. kan me voorstellen dat jullie je dutje nodig hebben hahaha, het is ook druk natuurlijk. Ennuh dat zwemmen...je komt ogen tekort. Alec is toen hij 3 was al op zwemles gegaan al was het dan maar om te leren dat hij NIET kan zwemmen. Maar voordat hij 5 was had hij 2 diploma's en dat is een hele geruststelling.

    BeantwoordenVerwijderen