maandag 25 maart 2013

We komen steeds dichterbij!!

Yes nog 44 dagen!! Wat gaat het ineens hard...En met dit winterweer terwijl het lente is wil ik ZO Graag weg..zijn de kou echt zat dus elke dag even naar de temperaturen kijken van Florida en The Caribbean fleurt me toch wel weer op!

Inmiddels hebben we Jayden zijn paspoort en zijn de vliegtickets betaald.
Vorige week het pakketje van USA Fun Vacations binnen met de e tickets en de papieren voor de autohuur.
Nog even wat hotels gemaild met de vraag voor een babybedje..had overal al 2 bedden geregeld..maar omdat onze jongste zoon (Jayden) nogal druk is en dus echt niet bij zn broer in bed gaat slapen maar vervelen :-) moest ik toch nog even vlug de hotels mailen of er een babybedje geplaatst kon worden. Dit
was allemaal geen probleem dus dat is ook opgelost.

Volgende week moeten we de villa betalen en dan rest ons alleen nog de parkentickets.
De tickets voor Universal hebben we via attractionticketsdirect, daar hadden we
in 2010 ook onze kaartjes vandaan en de service is daar echt super en je heb je
kaartjes zo binnen en krijg altijd iets leuks erbij. Dit keer krijgen we de dvd van Despicable Me, altijd leuk!

Voor de Disney tickets zit ik nog steeds een beetje in dubio waar ik ze nou moet halen. Hier in Nederland bestellen bij American Estates of als we in Florida zijn
en daar onze kaartjes halen..is nog een twijfelgevalletje.

Voor nu gaan we gewoon lekker verder met aftellen en speuren we nog even lekker internet af voor leuke tips!

Tot gauw!

2 opmerkingen:

  1. Dat jullie zin hebben om te gaan kan ik me voorstellen gezien de kou op dit moment :) . Wat leuk om jullie blog te lezen, ik heb me erop geabonneerd dus blijf op de hoogte! Veel plezier verder met de voorbereidingen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie vertrekken een dag later dan wij, dus zijn net zo aan het aftellen......
    Veel plezier nog met alle voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen