maandag 11 maart 2013

Onze reis naar Florida

Het voorbereiden van de reis


Zoals vele van jullie weten was deze aankomende vakantie totaal onverwachts voor mijn man Daniël. Maar nu ik de verassing verteld heb kunnen we niet meer stoppen met denken en praten over onze aankomende vakantie.
Wat hebben wij er zin in!

Na veel lezen op het Floridaforum, waar ik onwijs veel aan heb gehad en nog steeds
weer nieuwe dingen te weten kom, heb ik ook aardig wat verslagen doorgenomen.. en kwam toen op het idee om zelf ook maar eens een weblog te gaan maken.

Het was even een gepuzzel maar het begin is er!

We proberen om tijdens de vakantie elke dag wat te plaatsen en vinden het leuk dat jullie met ons mee willen lezen en misschien toch wel een beetje meegenieten :-)
En reacties zijn natuurlijk altijd leuk om te krijgen!

De laatste voorbereidingen zijn nu aan de orde.. en dan gaat het toch echt opschieten.

Jayden had nog geen paspoort maar die is donderdag klaar, vliegtickets en de auto zijn afgelopen weekend betaald. De cruise hadden we al betaald en nu alleen nog de villa en de parkentickets.

En uiteraard heb ik nu een nieuwe taak/bezigheid erbij.. en dat is deze blog bijhouden....

Groetjes Natalie, Daniël, Damian en Jayden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten